Thursday 8 May 2014

1st iui result..

BFN.





Result beta HCG on 14dpui : less than 2 m iu
upt on 13dpiu : BFN



gagal gagal gagal gagal gagal.




sedih gile. menangis bagai nak rak pun tak guna sebab memang tak lekat gak. sama je dari dulu lagi. sejak aku start treatment, every months seem perfect, tapi tak lekat gak! ape lagi? ape?

semua ni buat aku rasa fade up nak teruskan usaha TTC. apa lagi yang boleh aku betulkan? unexplained infertility really sucks!!!



nak kata sebab ovari kecil - result anti mullerian test menyatakan yg aku normal

vitamin d deficiency? - maybe. aku dah makan vitamin d and supplement daily. besar sangat ke effect vitamin d ni?

DH sperms malas? : post IUI semen very very good

3 follicles, good lining, good iui procedure.


apa lagi?



perlu ke aku cuba second iui? perlu ke? ada kebarangkalian ke nak positif? ongkos? masa? apa lagi aku nak buat?


im not ready for ivf. kenapa kena go thru ivf bila semua doktor aku jumpa kata kami normal?




ya allah.
sedihnya.

aku malu. malu dengan keluarga. malu dengan kawan-kawan. semua mereka senang lekat. but me.
aku sedih. kesian dengan DH.
aku kecewa dengan diri sendiri.


what else?
nak nangis lagi pun aku penat.


boooo.



No comments:

Post a Comment