Saturday 3 May 2014

10dpiui

since past 2-3 days, tiap-tiap malam aku kena acid reflux. sampai ade skali sampai termuntah sikit. pedih kot acid reflux ni. satu benda yang amat-amat jarang sekali berlaku. 


sore breast dah makin kurang. cuma bila sentuh tu ada la rasa sore sikit-sikit. tapi aku lagi selesa tak pakai bra. dapat la breast bernafas selesa sikit.


cramp kaki on and off.


bahagian ovari on and off macam sakit menyucuk-nyucuk. lagi sakit dari period pain. 



secara rasional, aku percaya ni semua disebabkan hcg shot and duphaston tu.
progesteron oooohhh progesterone.
really messed with my body.



jauh di sudut hati aku tetap berangan pregnant. cant help my self to google about symptoms post iui. baca kat baby centre memang bagi hope semua symptoms aku rasa ni will leas to BFP! tapi macam biasalah kalau google blog ttc malaysia most of them failed their iui.



jujur, aku tak rasa aku pregnant.
entahlah. aku memang negatif sangat.
aku takut nak berharap lebih-lebih.
kalau tak dapat kang kecewa nya melampau-lampau. 



14dpiui nanti aku akan buat beta hcg blood test. ikutkan dr adilah suruh datang masa 13dpiui, tapi DH baru balik outstation date tu, so postpone la keesokan harinya. aku rasa nak buat upt dulu la before pergi. so dapat prepare my mind dulu.




hmmm. 

No comments:

Post a Comment