Thursday 10 April 2014

intro.

Hidup aku sepanjang 28 tahun ni kelihatan mudah. sejak kecil hidup dalam limpahan kasih sayang keluarga. walau hidup tidak mewah, tidak sekali aku pernah merasa susah. mempunyai tahap akademik yang cemerlang. rupa paras sedap mata memandang. dan lagi, mempunyai suami yang teramat-amat baik.

apa lagi yang aku nak?

kalau ditanya pada masa dan ketika ini.

ANAK.

itu je yang aku mahukan.

kebanyakan orang : kawin - pregnant - beranak - pregnant lagi - beranak - and it goes on. 

aku? dan sebahagian yang lain : usaha dan terus usaha. bahasa lainnya, dalam fasa trying to conceive, TTC. sebuah fasa yang bagi aku penuh air mata, denial, rejection, emosi yang amat rapuh. 

yang mana atas sebab ini aku perlukan sebuah medium untuk aku tuliskan apa yang aku rasa. segala luahan hati. 

blog ini. 

No comments:

Post a Comment