Wednesday 30 April 2014

7dpiui

sejak 6dpiui ada sore breast. selalu breast sakit camni masa nak dekat period. cramp on and off.  keep telling myself this is due to the progesterone (duphaston medication).  tapi kejap-kejap aku google gak 'success iui 2ww', and jumpa ada orang experience this kinda symptoms as early as 3dpiui and the iui was success!


takut nak berharap.




arghh. tak suka 2ww.



infertility really sucks!



aku tak pernah sangka aku akan melalui semua ni.



hmmm. sepatutnya aku bed rest this few days. tapi memang tak dapatlah. DH outstation for 2 weeks, so aku duduk rumah parents. nak makan kena turun bawah, bosan-bosan ajak mak aku borak pun turun bawah. tapi sedaya upaya memang aku jalan very the slow, macam orang baru lepas pantang. memang takde buat kerja rumah, tapi still naik turun tangga lah. it will be different kalau duduk rumah sendiri sebab rumah aku kecik je, so movement sure limited. kalau DH ada pun sure dia boleh layan aku manja-manja. dengan mak sendiri, walaupun mak aku memang takde suruh buat kerja, takkan aku nak manja melebih-lebih suruh makanan bawak atas disuap semua kan? tak sesuai hihi.

No comments:

Post a Comment